Wie zijn we?

Tafel 34 na de service in ons restaurant

Tijdens de zoveelste “food” discussie, vroegen wij ons af wat er gebeurt met een komkommer die te groot is om in een blauwe EPS-bak te passen? Na vele gissingen bleven wij met de vraag zitten.

Gewoonte getrouw bezochten wij onze groenteleverancier tijdens de ochtenduren en die kreeg algauw de onbeantwoorde vraag in zijn fruitmandje geworpen. 

Volgens hem worden die komkommers versneden en verpakt maar helaas is de vraag naar kwalitatieve voorverpakte groenten en fruit groter dan het aanbod.  Zijn logische tegenvraag was, als jullie zoiets zouden produceren dan help je mij een gat in de markt te dichten. 

Service-coupé was geboren. 

En de rest is geschiedenis, een lange reeks van euforie gevolgd door ontgoochelingen, miskleunen en geniale oplossingen werden ons deel. 

Wat we geleerd hebben door de jaren heen is “luister naar je klant” hij heeft toch het laatste woord. 

Ondertussen weten we wat er met die komkommer “echt” gebeurd, maar dat is fabrieksgeheim. 

Winkelwagen